Доставка

Доставката в рамките на България се извършва от куриерска фирма ЕКОНТ до
адрес на купувача или до офис на куриерската фирма, според желанието на
Клиента.

 

МИНИМАЛНА СТОЙНОСТ НА ПОРЪЧКА - 15 ЛВ.

 

Можете да получите вашата пратка:

 

ДО ОФИС НА ЕКОНТ:

 

  • При поръчки от 15,00 лв. до 39,00 лв. - 5,00 лв.
  • При поръчки от 39,00 лв. до 80,00 лв. - 6,00 лв.
  • При поръчки над 80,00 лв доставката е БЕЗПЛАТНА!
 
 
ДО АДРЕС С ЕКОНТ:
 
  • При поръчки от 15,00 лв. до 39,00 лв. - 7,00 лв.
  • При поръчки от 39,00 лв. до 80,00 лв. - 8,00 лв.
  • При поръчки над 80,00 лв доставката е БЕЗПЛАТНА!
 
КАК ДА ПРОВЕРЯ СТАТУСА НА ПОРЪЧКА?
 
След като поръчката Ви бъде опакована и изпратена, ще получите известие с
вашата информация за проследяване.
 
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА, ЗА ДА СЕ ОБРАБОТИ И ДОСТАВИ
ПОРЪЧКАТА?
 
След като сте направили поръчка и я потвърдим , ние изпращаме продукта в
срок от 2 работни дни. В редки случай има закъснения, но нашият екип ще се
свърже с Вас, за да Ви уведоми, ако са налице такива.
Доставянето на пратките се извършва чрез куриери от 1 до 4 работни дни след
изпращането. В много редки случаи може да се получи закъснение. Така общото
време за получване на поръчка варира между 3 и 6 работни дни от деня, в
който е направена поръчката.
Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и
събота между 09.00 и 15.00 часа. Някои населени места може да се обслужват
от куриер по предварително фиксиран график.
 
Ако куриерът не ви намери на адрес и не може да се свърже с Вас, пратката ще
бъде върната в офис на куриера до поискване.
 
  
КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?
 
Поръчки на стойност над 80лв. пристигат при Вас с безплатна доставка. 
Доставката на поръчки под 80лв. се калкулира спрямо тарифите на избраната от
Вас куриерска услуга.
 
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО ПРАТКАТА МИ СЕ ЗАГУБИ?
 
Всички искове за пакети, загубени по време на транспортиране, трябва да бъдат
изпратени на candylife.manager@gmail.com не по-късно от 7 календарни дни след направена поръчка.
 
Ние ще покрием разходите за доставка на заместваща поръчка вместо Вас, ако
се потвърди, че посоченият от Вас адрес за доставка е правилен.
Също така би било добре да се свържете с куриерската фирма, извършила
транспорта, за да опитате да намерите изгубената поръчка.
Имайте предвид, че ако информацията за проследяване посочва, че поръчката е
била доставена, но смятате, че не сте я получили, ние ще разследваме този
случай. Ако не открием нищо нередно в процеса на доставяне, всички
последващи разходи за доставянето на пратката ще бъдат за Ваша сметка.
 
ПОРЪЧКАТА МИ БЕШЕ ВЪРНАТА, КАКВО СЕ СЛУЧВА?
 
Непоискани пратки или пратки, за които е предоставен неправилен адрес, се
връщат към нас.
В такъв случай нови такси за доставка ще бъдат приложени за използваните
куриерски услуги. 
 
КАК ДА АНУЛИРАМ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА?
 
Ако трябва да промените или анулирате поръчката си, Ви молим да се
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС незабавно!
Възможни са допълнителни такси след обработка на поръчка.
 
КАКВИ СА НАЧИНИТЕ НА ПЛАШАНЕ?
 
  • Чрез наложен платеж - плащането се извършва при доставка. Сумата се предава директно на куриера при получаване на пратката.
  • Банков превод - Плащането се извършва чрез банков превод по посочена сметка.

 Поръчаната стока ще бъде изпратена след отразяване на парите по нашата сметка или изпращане на имейл с платежно нареждане на candylife.manager@gmail.com

 Получател: "СК Маринели" ЕООД
Банка: ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
IBAN: BG93UBBS80021030417750
BIC: UBBSBGSF

  • Плащане с карта през виртуален пос терминал на „БОРИКА“ - тази опция Ви дава възможност директно да заплатите с дебитна или кредтитна карта. - Услугата предстои да бъде активирана!
 
 

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ: Плащане с VisaПлащане с MastercardБорика

 

ДОСТАВКА: Еконт